Tuesday, February 20, 2007

Patriot, javisst


Och idag hände det oundvikliga, efter två (nästan tre!) veckor i utlandet; Aino åkte till IKEA. Bara som sällskap åt Ina, skulle jag och Isa med - sa vi. Självklart inhandlades en del saker för min del med; en matta, ett täcke (jag kanske inte måste frysa så inatt!!) och en mörkrosa vacker Gerbera med kruka. Dessutom köpte jag Digistive (från Göteborgskex), Leksandsknäcke och Lantchips i Sverigeshoppen, där jag, hör och häpna, höll i mina älskade Pågen-gifflar och Gille havrekakor, men lade tillbaka dom! Nån måtta får det vara! Blomman blev väldigt uppskattad här hemma så nu står den på bordet i vardagsrummet och vi funderar på att döpa den till ”flori” (vilken fantasi!)!

1 comment:

Keyser Soze said...

Men Ainita då! Inga gifflar? Jag blir ju alldeles till mig av förrvirring och förvåning! Hur kunde du låta bli?? kramen